Indiskt och Drinkar

Min dag på salongen var jätte rolig, och både jag och Anna Maria jobbade för fullt!
Och när dagen var slut så for jag och träffade pappa och becca på Brunnsparken, eller som becca skriver "Brunstparken"
Pappa ville duscha, så vi skulle sitta på Heaven och vänta på han, men det var fullt med folk så vi fick sitta på hotellrummet!

Vi åkte till Järntorget för att äta Indiskt, men hittade inte restaurangen så fick ringa och be om hjälp. Och såklart var det inte alls så svårt att hitta, det var bara lite felritat på kartan vi hade sett på, men men. Maten var riktigt god! Jag åt lammgryta och cashewnötter, pappa åt också något med lamm och Becca körde på det säkra kortet och åt kyckling (hon köper alltid det, spelar ingen roll vilken sorts restaurang vi äter)

Vi hade planerat att gå på bio senare, men efter att ha stått i kö i en kvart så fick vi veta att alla filmer endast hade ströplatser kvar, antingen beror detta på lönehelg eller på att lovet precis har börjat, men typiskt var det.. Så vi drog tillbaka till hotellet och försökte hitta plats på heaven igen.. Det är så sjukt snygg utsikt!
Men det var fullt, så vi gick ner i Pianobaren istället.

Vi satt och hade det trevligt ett tag, drack melon och apelsindrink, men ljuset gjorde att jag nästan somnade så tillslut for vi hem. Väl hemma satt killarna och såg på Tropic Thunder (den vi ville se på bio såklart) Dock somnade jag efter ca fem minuter!!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback