Ge inte upp!

Petra
Jag vet hur det är att vara på botten, men jag vet inte alls hur du känner, det är så individuellt.
Men jag vet hur det är att stå där och känna all meningslöshet, onda cirklar av dåliga saker som händer och att ha livet så tätt inpå en hela tiden. Jag vet också hur det är att bryta mönstret och jobba sig upp.

Den enda som verkligen kan hjälpa dej är du själv. Jag säger inte att du behöver stå själv. Men allt utgår ifrån hur mycket man tillåter sig att bli hjälpt och acceptera den hjälp man får.
Det jobbigaste när man är på botten är ju att det alrid tycks bli bättre, utan det bara fortsätter att hända en massa skit, vilket gör att man mår sämre, och man hamnar i en ond cirkel. Det är denna cirkeln man måste bryta. Och istället för att se allting på ett negativt sätt så får man hitta ëtt sätt att vända saker till det positiva!

Du måste hitta något som lyser upp din vardag,
och du får försöka jobba med att hitta dej själv, vem du är. (och du är inte depressionen, det är en känsla, men det är inte du)
Vad är dina drömmar? och hur skulle du vilja att din framtid ser ut?
Jag vill att du ska lyckas att nå dina drömmar och jag vet att du kan det, Bara du satsar!
Och det går inte att misslyckas (jag tycker inte att det ordet ens finns), man tar bara snesteg och hittar  nya lösningar
Livet är ditt och du kan göra vad du vill med det, så snälla, Ge inte upp

Jag och Becca hejjar på dej! Och vi finns här för dej.



Livet är som ett tävlingsprogram i cheerleading, det kan kännas helt omöjligt svårt och tungt i början. Men efter många svettiga timmar  (dagar/månader/år) så börjar det lossna.

Kommentarer
Postat av: Petra

guuud va söta ni är... tack, det värmer.. faan vad tårarna rann nu när jag läste det där.. tack, än en gång. Jag är oerhört tacksam för att ni finns kvar även om jag mår dåligt, man är så rädd att tappa alla runt omkring.

- älskar er!<3<3

2008-10-30 @ 16:36:02
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback