Dags att vakna!

Japp, jag måste iväg till salongen snart.
Idag kommer nämligen länsförsäkringar och pratar med mej´. Funderade nämligen på att tjänstförsäkra mitt bolag, bara ifall någon behandling skulle gå fel, så kan det vara bra att ha!

Annars så måste jag erkänna att jag håller på att planera för fullt till nästa vecka. Becca kommer ju på söndag så då kommer vi sysselsätta oss med detta:

*Träna (dansa dansmatta, promenader, hitta på danser osv)
*Stretcha (som galningar)
*Städa ur garderoben så att mer kläder ryms
*Fara på rusta och köpa en matta
*ut och fotografera
*Fara till saltholmen
*städa iordning lägenheten ordentligt
*vara lite på salongen och fixa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback