Svenssonliv med en klick smör!

Jag vet inte varför, men av någon anledning har jag under väldigt lång tid haft många fördomar om det vanliga svenne livet. Fortfarande har jag många fördomar.

Det här livet med man, två barn, en hund, varsin volvo, bo i en röd villa.. ja, ni förstår. Den helt vanliga tillvaron, som för mig känns så otroligt vanligt tråkig. En tillvaro som bygger på rutiner;
Stiga upp på morgonen, skicka barnen till skolan, jobba, komma hem, laga mat och andra hemma sysslor, och sova igen.

Jag vill inte leva så, jag behöver mer spänning i tillvaron. Många bollar i luften samtidigt, inte en boll åt gången. Jag är en väldigt rstlös människa. Men samtidigt förstår jag att många känner sig trygga i Svennefamiljen, det är ju faktiskt en sorts trygghet.

Jag vill inte leva ett Svenssonliv med en klick smör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback