Helgen

En sammanfattning av helgen blir: Det var så sjukt roligt!
Alla tjejer var verkligen jätte duktiga och vi hann tillochmed gå igenom hela tävlingsprogrammet, så nu kommer de bara att få träna själva fram till DM, och så är det bara hålla tummarna för att de sätter allt.
Alltså programmet är faktiskt ganska svårt och sätter dom det så vinner dom DM :)

Under söndagen så hade vi planerat att se på bio i Uppsala, men pga tidsbrist så bestämde vi oss för  att äta och sen fara till MArtinas föräldrar.
och sen gick flygresan till och med helt okej, dock så blåste det som fan vid landningen så den tog himla lång tid. Men jag fick ju hämtning av Nirre och Thomas på flygplatsen! Gud så skönt! Och det tog väl bara typ en kvart/tjugo minuter att komma hem.





Idag kommer jag inte att fara till salongen förresten, jag har sån jävulsk mens att det inte är sant, det känns verkligen som att det bara forsar ur mej, och så säger dom att man blöder ungefär en äggkopp på en mensvecka, men jag tror att jag blöder kring en liter ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

få tamponger ner i brevlådan varje månad på www.girlsjustwannahavefun.se

2008-11-17 @ 20:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback