Gåva från en kund!

Under torsdagen var jag på salongen och hade tyvärr ingen inbokad behandling, men eftersom att Anna Maria fått någon sorts inflammation i sitt finger så fick jag ta över två behandlingar från henne! Så det var ju skönt!
En av kunderna jobbade som kock på restaurangen Svarta Oliver, som ligger snett emot salongen. Den restaurangen är väldigt omtalad och dom har tydligen väldigt god grekisk mat. Och kocken var verkligen supertrevlig och ville ge mig ett presentkort så att jag kunde fara dit och äta med en kompis.. han sa till och med att han ska komma förbi med presentkortet imorgon, så vi får väl se om han skämtade eller inte.
Men det är så himla roligt i alla fall! men måste ha blivit väldigt nöjd med sina fötter!

Sen på kvällen så skippade vi MTV music Awards och tittade på den andra Harry Potter filmen som vi laddat hem. Vi tänkte som så, att dom kör ju ändå repriser på music Awards i typ ett halvår så kan ju passa på att titta på det någon annan dag!

Parre kom hem full igår förresten, hade köpt en pizza på pizzerian här nedanför. Och han var sjukt lättretad så han och nirre började bråka och jag verkligen hatar det! Nog för att jag och becca kan bråka, men det är ju inte som att vi skulle ta till våld.. och sen när alkohol är inblandat så gör det inte saken bättre.. men, det löste sig i alla fall, och så ska han självklart dricka ikväll och imorgon också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback