Då ger man sig in i detta igen!

Varje gång jag pluggat något så säger man att det är sista gången. trots detta har jag tänkt plugga igen.. har nämligen skickat in min ansökan till komvux och hoppas på att få en plats.
Sökte bara distanskurser och det blev 250 poäng sammanlagt
Jag var dock orolig för Matte B eftersom jag inte läst matte sen ettan på gymnasiet, dock lugnade nirre mej. "om man skulle gradera matten jag jobbar med nu i gymnasietermer så skulle jag vara på Matte K eller liknande, så klart du får hjälp av mej"
Och det låter ju lugnande i alla fall!

Igår var jag förresten hemma hela dagen pga huvudvärk ,men idag är det bättre så ska sminka mig, fara på stan och köpa beccas present och sen till salongen och jobba :)

Kurser jag sökte till komvux
Matematik B
Historia A
Medicinsk Grundkurs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback