Äntligen fyllt den gyllene åldern!

Idag fyllde Becca det gyllene talet 20 år, och äntligen kan hon traska in på systemet alldeles själv!
Vad ska man nu längta till att fylla då? Nu får man ju ändå göra det mesta. Nej, nu fyller man bara år för att få pengar och presenter! (Fy vad hemskt det låter och jag måste bara få berätta att jag inte alls är en bortskämd unge som får en massa vid födelsedagar. Jag är en helt vanlig svensk som får lagom mycket presenter och pengar, inte direkt något att skryta över.)

Vi tog en promenad på julmarknader idag, tre olika, och det var så mysigt som det bara kan bli med julmusik och doften av brända mandlar. Ja, ni vet. Försmak på julen. Vi passade på att köpa en julklapp åt bäbisen hemma i Lillpite och även tre doftljus som luktar jul! En sjukt mysig dag som avslutades med lite julpyntning (en liten julgran på hyllan över soffan, två mindre tomtar i vardagsrummet, en ljusslinga med fjärilar och en ljusslinga med bollar i köket. Vi kommer även inhandla glitter att pynta med och så är jag sjukt sugen på en ljusstake.

Nu ligger kycklingen i ugnen indränkt i sweetchili sås och naturell yoghurt (lär dock ta en timme innan den blir klar!) och till efterrätt blir det glass, maränger och kolasås.

Passa på att hälsa grattis till min lilla flicka som blivit stor!





Grattis syster!


Kommentarer
Postat av: linda

Gokväll! Ja, tack! Give me food!! Shit vad det lät smarrigt!!Jobbat o e sjuk hungrig..Bra tips ! Man tackar!

Ha det gooott

2008-11-30 @ 22:20:29
URL: http://mellakaramell.wordpress.com
Postat av: Emelie lindkvist

Grattis i efterskott becca!

Ha det så bra allihop!

2008-12-01 @ 14:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback