7 sanningar om mej

Okej då. Jag får väl bjuda på några sanningar om mej


1. Jag saknar fortfarande att träna med Ice Climbers, men känner mig hemma att träna med 415 cheer nu :)
2. Inom jobbet pratar jag alltid om hur man sköter om sin hud på bästa sätt, trots detta slarvar jag fortfarande hemma
3. Jag har aldrig haft så lite pengar som i nuläget, och jag har nu placerat in mig själv i facket som fattig
4.  För bara några dagar sedan fick jag en snilleblixt om att jag vill läsa på komvux, men det hade då passerat sista ansökningsdagen, men i veckan ska jag ansöka om en reservplats.
5. När jag åker spårvagn så brukar jag sitta och titta på intressanta personer och fantisera ihop hur spännande deras liv är
6. Jag oroar mig för den dagen då vi inte orkar bo tillsammans i samma lägenhet allihopa.
7. Jag är faktiskt någorlunda nöjd med mitt utseende numer, dock suktar jag efter tandställning till mina sneda tänder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback