Studioaroma

Behandlingar

Jag kommer att jobba tillsammans och i Studio Aromas lokaler på Avenyn nu när jag är utexaminerad. Jag kommer börja att jobba torsdag & fredag mellan 18.00 - 20.00 och Lördagar 10-16

Behandlingar som jag utför; 

Ansiktsbehandling (60/90 min) 600/750:-
Rengöring av ansikte och hals. Peeling för att avlägsna döda hudceller och orenheter. Färgning fransar & bryn + formning. Avslappnande ansiktsmassage som efterföljs av en ansiktsmask och vårdande dagcreme
Portömning görs efter behov


Porrengöring
 (45 min) 450:-
Idealisk för tonårshud samt personer med mycket talg i T-zonen. Reducerar talg och återfuktar. Huden både känns och ser fräshare ut.

Aroma ansiktsbehandling (60 min) 550:-
En underbar ansiktsbehandling för dig som älskar ansiktsmassage och aromaterapi. Passar alla hudtyper

Ryggbehandling
(45 min) 350:- 
För dig med irritationer på ryggen. Vi rengör och fräshar upp din rygg. I behandlingen ingår: Rengöring, ånga med peeling, djuprengöring, mask och lotion

Diatermi ytliga kärl 15 min (avlägsning av ytliga blodkärl) 450:-
Tar bort ytliga blodkärl mycket effektivt. Rekommenderas för små kärl och röda körsbärshemangiom (red spots). Jag använder sterila engångsnålar och skyddshandskar.

Färgning Formning fransar bryn:
Färgning fransar & bryn + formning 300:-
Färgning av fransar + formning bryn  250:-
Färgning av bryn + formning 250:-
Formning av bryn 200:-

Eyestar 590:-
Permanent ögonfransuppböjning. Håller i ca 6 veckor

Fransförlängning 550:-
Jag limmar på strå för strå i önskad längd. Beräknas hålla i 1-3v, beroende på hur du sköter dem

Vaxningar: .
Hela ben+ Bikini   500:-
Hela ben + Brasiliansk 650:-
Halva ben + Bikini 400:-
Halva ben + Brasiliansk 550:-
Halva ben 300:-
Bikinilinje 250:-
Brasiliansk 350:-
Axiller 250:-
Skuldror 250:-
Ländrygg 250:-
Axlar 250:-
Hel rygg + axlar 500:-
Bröst + Mage 500:-
Hel Torso (överkropp) 750:-
Överläpp + haka 250:-
Ansikte 350:-

Massage:
Ryggmassage (30/45 min) 340/440:-
Helkroppsmassage (60/90 min) 580/700:-
Muskelmassage med varm mandelolja
Aroma helkroppsmassage (90 min) 800:-
Reflexologi samt lugn & avslappnande kropps-, ansikts- och
hårbottensmassage med varm mandelolja samt eteriska oljor

Pedikyr:
Bra för alla sorters fötter eftersom att fötterna belastas för tryck dagligen. Fötterna blir som nya!
Fotvård (60 min) 450:-
I behandlingen ingår; fotbad, rengöring av naglar, borttagning av förhårdnader, massage och lackning om så önskas. Behandlar alla typer av problem: förhårdnader, liktornar, nageltrång, vårtor, svamp. mm. Tar även emot diabetiker
Tåpedikyr (30 min) 300:-
För dig som bara vill göra iordning tånaglarna. Idealisk på sommaren emellan de ordinarie fotvårdsbesöken för att hålla naglarna vackra. I behandlingen ingår; fotbad, regöring av naglarna, insmörjning och lackning
Spa-Pedikyr (60 min) 580:-
En ljuvlig behandling som verkligen tar hand om dina fötter. Fotbad, massage och inpackning är några av de saker som ingår. Unna dina fötter den ultimata lyxen.

Manikyr
Manikyr 350:-
Handpeeling, nagelbad, rengöring av naglar och nagelband, filning, polering, handmassage och lackning.
Manikyr i ansiktsbehandling 300:-

Övrigt
Färganalys Damer 1 000:-
Färganalys inkl. färgpass och makeup
Färganalys Herrar 850:-
Färganalys för herrar inkl. färgpass

Makeup (60 min) 550:-
med rådgivning

Brudmakeup  850:-
Inkl. konsultation och provsminkning. Ett av de viktigaste bestyren på din bröllopsdag är brudmakeupen. Därför är det viktigt att det blir precis som du tänkt dig. Jag hjälper dig att hitta rätt färger och ett underlag som verkligen sitter.


Håltagning per hål inkl. örhänge - Blomdhal's   Från 150:-



image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback