Tiden går!

Att klockan alltid hinner bli så mycket när man sitter och pillar på datorn!
Becca somnade för några timmar sen, men bärbara datorn i handen.. kanske dax att väcka henne så hon får tvätta av sig sminket och allt sådant.

Jag är så stolt över mig själv! Jag har äntligen klurat ut lite med programering till hemsidor. Så nu håller jag på att fixa med mammas hemsida så att det blir lättare att uppdatera den. Men jävlar vad komplicerat det var och svårt att förstå hur man jobbar med ramar. Men nu, nu tror jag att jag förstått..hoppas jag. Blir kul sen när man ska lägga upp allt och man upptäcker att man gjort allt fel ;p men vi håller tummarna :)
Borde bli klar med hemsidan under veckan i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback