Öppna ögonen!

Ibland känner jag att det finns mer.
Det finns mer bortom detta svenssonliv, man är bara för bekväm och trångsynt för att se det. Klart det finns många som nöjer sig med det man har nu, eftersom det man inte haft saknar man inte heller.
Men jag känner på mig att världen har mer att bjuda på, man måste bara vilja se det, vilja ta del av det.
Jag vill se det, och jag vill ta del av det. Fråga mig inte hur riktigt än, för det är någonting jag tänkt ta reda på. Men det kommer så småningom.

Men hur som helst så är det dags att öppna ögonen och kliva upp ur soffan och se sig omkring.
Det är dags att fundera över hur livet ser ut idag och hur man vill att livet ska se ut om tio år.
Det är dags nu.

Livet är till för att utforskas!


Kommentarer
Postat av: Marita

Hello.. Jag kanske också ska dit du ska på lördag. Men en annan tjejkompis. Tänkte att vi kanske kunde förfesta lite här hemma hos mig innan i så fall? =)

2008-12-01 @ 14:14:14
URL: http://frisortips.blogg.se/
Postat av: Marita

Ja! Fast jag har ändrat mig. Tycker det är tidigt att gå ut så tidigt=/

2008-12-02 @ 08:33:30
URL: http://frisortips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback