Måndag

Då står man här och lagar mat igen. Inte någon gormé mat direkt. Ärtsoppa på tub.

Idag hade jag tur att få en kund på Anna Marias lunch! Lite extra pengar sådär till jul, sedan hade jag ju även en kund klockan sex och sen stressade jag till träningen.

På träningen gick det famåt i alla fall, och nu börjar det kännas som att målet är rimligt (jag har bara lite att träna och träna på hemma i Piteå)
Det kommer i alla fall bli hur kul som helst att tävla i Tyskland, och jag vet att jag kommer sätta mina grejer! Man märker ju hur mycket bättre man gör saker så fort man visar upp det för någon. Som idag t ex, det är ett speciellt bygg vi har tragglat med ett tag, och det började precis funka.. då kom det  plötsligt några cirkus människor till salen vi tränade i och vi tvingade dom att passa oss lite. Helt plötsligt så gick ju bygget så mycket bättre! (tänkte ni på det också?)

Aja, dags att återgå till middagen ;D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men visst är det så? Det går så himla mycket att bara ha några få människor som tittar på för att man helt plötsligt kan göra något så mycket bättre. :>

2008-12-16 @ 12:53:47
URL: http://emeliech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback