Dagens i-landsproblem 9

Dagligen utsätts vi för dessa hot i vardagen. Problem som dyker upp och som vi inte har någon aning om hur vi ska lösa. Därför tänkte jag berätta lite av problemen som finns i min vardag och hur man kan lösa dessa! Har du något problem så hjälper jag dej gärna att hitta en lösning

Problem: Det finns inga rena trosor/kalsonger
Lösning: Antingen så vänder du dom ut och in och använder alltihop en gång till eller så är det dags att tvätta! Och denna gång ska jag inte råda dig till att knacka på hos grannungen, eller hyra arbetskraft, för hur jobbigt det än känns att tvätta själv, så låter du någon annan göra jobbet så blir det väldigt pinsamt vid er nästa träff eftersom han/hon sett vad som gömmer sig i dina underkläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback