Dagens i-landsproblem 17

Dagligen utsätts vi för dessa hot i vardagen. Problem som dyker upp och som vi inte har någon aning om hur vi ska lösa. Därför tänkte jag berätta lite av problemen som finns i min vardag och hur man kan lösa dessa! Har du något problem så hjälper jag dej gärna att hitta en lösning


Problem:
Det är ingenting på Tv

Lösning: Detta är ett väldigt vanligt problem, som innebär att trots att man zappar mellan de 20 olika tv-kanalerna så hittar man inte någonting att se på. Tyvärr kan jag inte på något sätt ändra utbudet på din tv, utan vill du göra programmen roligare så får du antingen shotta tequila, starta xboxen, eller dra över en kompis, ta bort ljudet på tvn och hitta på egna konversationer åt skådespelarna. Annars kan du pröva stänga av tvn och sätta dig vid datorn istället och kanske pröva youtube.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback