Dagens i-landsproblem 11

Dagligen utsätts vi för dessa hot i vardagen. Problem som dyker upp och som vi inte har någon aning om hur vi ska lösa. Därför tänkte jag berätta lite av problemen som finns i min vardag och hur man kan lösa dessa! Har du något problem så hjälper jag dej gärna att hitta en lösning

Problem: När jag sover med nytvättat hår går det inte att styla på morgonen!
Lösning: Duscha tidigare på kvällen/torka håret innan du går och lägger dig. Eller så kan du stiga upp tidigare och duscha på morgonen istället. Om detta inte är något för dej, så köp en mössa eller en huvtröja.


 


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jag tänkte faktiskt oxå på fotostudio ;D eller typ, "kreativ-rum" eftersom jag vill ha nånstans att sitta och måla oxå. Men det finns ju hur mycket som helst att göra med ett fjärde rum liksom!

2008-12-14 @ 16:24:19
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback