Dagens i-landsproblem 10

Dagligen utsätts vi för dessa hot i vardagen. Problem som dyker upp och som vi inte har någon aning om hur vi ska lösa. Därför tänkte jag berätta lite av problemen som finns i min vardag och hur man kan lösa dessa! Har du något problem så hjälper jag dej gärna att hitta en lösning

Problem: Kevin vann idol
Lösning:  Tyvärr kan jag inte påverka resultatet i detta skede. Det var helt enkelt ditt eget fel att du inte röstade tillräckligt många gånger på Alice. ;)


Jag tyckte förresten att Kevin var bäst överlag men att Alice var bättre i finalen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tips om dagens i-landsproblem gällande Idol är att de alltid ska dra ut uppropet av vinnarens namn tills det blir rent smärtsamt. Vi borde göra myteri mot sånna saker, eller nåt. :P

2008-12-13 @ 17:42:54
URL: http://emeliech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback