Bli inte massör i GBG

Jag sökte ett massör jobb här i GBG för några veckor sedan och fick precis svar!

"Ett jättetack för din ansökan!

Med en fantastisk respons på över 200 ansökningar har processen tagit lång tid. Jag är ledsen att du fått vänta på svar och ber om ursäkt för detta. Min önskan är att göra dig glad men dessvärre måste jag meddela att tjänsten erbjudits annan sökande och önska dig lycka till i ditt fortsatta sökande."

Nog för att Metro idag publicerade en lista på yrken man inte ska utbilda sig till om man vill ha jobb nu, och massör var en av de yrkena. Men finns det verkligen 200 arbetslösa (eller så kanske dom bara vill byta massörjobb, vad vet jag?) i Göteborg. Nej, nu är jag less på att söka jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback