Bajsa

Hur kommer det sig att det tar så lång tid för killar att bajsa när de går på toaletten? (Är bajsa ett fult ord förresten, är det bättre med skita, eller nummer 2? Nej, tror faktiskt inte det, bajsa funkar bra för mig!)
Men helt seriöst. När jag bajsar så tar det kring fem minuter och sen är jag klar, när killar går på toaletten och ska bajsa så tar det minst en kvart och ibland över en halvtimme, hur kan detta komma sig?!
Vad gör dom där inne egentligen?

Måste bara säga att när jag praktiserade på ett ställe när jag gick på högstadiet så gick ägaren (en man på ca 40år) in på toaletten, tog med sig en tidning och satt där väldigt väldigt länge. och där stod jag, ny på stället och hade ingen aning om vad jag skulle säga till kunderna som kom in i butiken och ville ha hjälp. Frustrerande är vad det är!

Okej, vissa dagar kan jag också bajsa länge, när man har riktigt ont i magen eller liknande. Men det är en helt annan sak. Ni killar bajsar länge varje gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback